ابزارهای درآمدزایی جدید به اینستاگرام و فیسبوک اضافه شد
- شناسه خبر: 27692
- تاریخ و زمان ارسال: ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴
- نویسنده: اتاق خبر کلام تازه
به گزارش کلام تازه و به نقل از ایسنا، زاکربرگ همچنین اعلام کرد برای این که پول بیشتری به دست تولیدکنندگان محتوا برسد، مِتا رویدادهای آنلاین پولی، اشتراک هواداران، بجها و محصولات خبری مستقل رایگان را برای تولیدکنندگان محتوا تا سال ۲۰۲۴ حفظ خواهد کرد.
این شرکت پیش از این اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۳ این امکانات در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار خواهند داشت.زاکربرگ اعلام کرد مِتا، مکان مشخصی را در اینستاگرام آزمایش میکند که برندها میتوانند تولیدکنندگان محتوا را در آنجا کشف کنند و این تولیدکنندگان برای محتوای خود پول دریافت کنند.
این بازار تولیدکننده محتوا، به برندها امکان میدهد فرصتهای همکاری جدید را به اشتراک بگذارند. بمحض این که برندی، یک تولیدکننده محتوا پیدا کند که میخواهد با برند مذکور همکاری کند، میتوانند پروژهای را با جزییاتش در اختیار آنها قرار دهد.
مِتا اعلام کرد یک پوشه پیام رسانی همکاری در بخش پیامهای مستقیم (DM) اینستاگرام خواهد بود که تولیدکنندگان محتوا و برندها میتوانند پیشنهادها و پروژههای خود را در آنجا فیلتر کنند.ا
قدام مِتا در ایجاد بازار برای تولیدکنندگان محتوا، مشابه “بازار تولیدکننده محتوای تیک تاک” خواهد بود که پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر داخلی این اپلیکیشن ویدیویی است.
روشن است که بازار تولیدکننده محتوای مِتا بخشی از تلاشهای مداوم این شرکت در رقابت با تیک تاک و جذب شمار بیشتری از تولیدکنندگان محتوا به پلتفرم خود است.مِتا اشتراکهای همکنش پذیری راه اندازی خواهد کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه میدهد به مشترکان پولی خود در پلتفرمهای خود، امکان دسترسی به گروههای فیس بوک اشتراکی را فراهم کنند.
این شرکت اعلام کرده که این گروههای انحصاری، نخستین سرمایه گذاری مِتا در ابزارهای درآمدزایی همکنشپذیر برای تولیدکنندگان محتوا هستند که به تولیدکنندگان محتوا امکان میدهد پول از طرفداران خود در پلتفرمهای دیگر، دریافت کنند و به قابلتیهای انحصاری در فیس بوک دسترسی پیدا کنند.
زاکربرگ اعلام کرد شرکت مِتا، دسترسی به برنامه “فیس بوک ریلز پلی بونس” را برای تولیدکنندگان محتوای بیشتری در فیس بوک باز میکند و به تولیدکنندگان محتوا اجازه میدهد اینستاگرام ریلز خود را در فیس بوک هم منتشر کرده و از آن درآمدزایی کنند.
اخبار ایران و جهان را در پیج کلام تازه دنبال کنید
برنامه “فیس بوک ریلز پلی بونس”، بخشی از صندوق تولیدکننده محتوا یک میلیارد دلاری مِتا است.از هفته آینده، تولیدکنندگان محتوا در آمریکا اگر بیش از پنج ریلز ساخته باشند و این ویدیوها در ۳۰ روز گذشته مجموعا ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشند، میتوانند برای برخورداری از برنامه “فیس بوک ریلز پلی بونس” درخواست کنند.
زاکربرگ اعلام کرد مِتا اقلام مجازی “فیس بوک استارز” که به طرفداران اجازه میدهد از تولیدکنندگان محتوای محبوب خود حمایت کنند، را برای همه تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط میگشاید.
از هفته جاری تولیدکنندگان محتوایی که حداقل هزار هوادار در ۶۰ روز گذشته داشته باشند، واجد برخورداری از این طرح خواهند بود