
اختصاص ۵ میلیارد تومان برای مدیریت تنش آبی در روستاهای گلبهار
به گزارش کلام تازه به نقل از ️روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلبهار، صبح امروز جلسهای با محوریت مدیریت تنش آبی در سطح روستاها و مجتمعهای آبرسانی، به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران، نمایندگان ادارات آب و برق، معاون شرکت آبفای خراسان رضوی آقای جهانطلب و جمعی از مسئولان ذیربط در محل فرمانداری شهرستان گلبهار برگزار شد. بررسی وضعیت بحرانی آب و برق در مناطق روستایی در این جلسه، وضعیت بحرانی منابع آب بهویژه در بخشهای کشاورزی و شرب مورد بررسی قرار گرفت. شرکتکنندگان همچنین به موضوع قطعیهای مکرر برق در برخی مجتمعهای آبرسانی روستایی و شهری اشاره کردند...






