راه اندازی سامانه چشم شهروند شهرداری گلبهار
- شناسه خبر: 41785
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
- منبع: کلام تازه
- نویسنده: اتاق خبر کلام تازه
به گزارش کلام تازه، سرپرست شهرداری گلبهار در خصوص هدف راه اندازی سامانه ۱۳۷ گفت: هدف از راه اندازی سامانه ۱۳۷ ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است. این سامانه با هدف شناسایی سریع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان درخصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیش تر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.
رضا عظیمی با بیان اینکه شهروندان از ۳ طریق تلفنی، اپلیکیشن و نرمافزار می توانند با ۱۳۷ ارتباط برقرار کنند گفت: در بخش اول شماره تلفن ۳ رقمی ۱۳۷ متعلق به شهرداری بوده است و شهروندان می توانند برای اعلام درخواست های خود در تمامی حوزه های مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند و به راحتی با اپراتور ها درخواست خود را مطرح کنند. این سامانه به صورت ۲۴ساعته بوده و در صورت عدم پاسخگویی اپراتور، پیام صوتی شهروند ضبط می گردد و در اولین فرصت توسط مسئول سامانه مورد بررسی قرار گرفته و به حوزه مربوطه ارجاع می گردد، سپس پیامک تاییدیه برای شهروند ارسال می گردد.
عظیمی در ادامه افزود: در این سامانه کلیه امور مربوط به عمران شهری، خدمات شهری، شهرسازی، فضای سبز سطح شهر، حمل و نقل عمومی قابل پیگیری است.
پس از ارسال درخواست شهروند، اگر موضوع انتخابی در دسته بندی های پیش فرض موجود باشد طبق تنظیمات سامانه، درخواست موردنظر برای کارشناس و مسئول مربوطه ارسال خواهد شد و در غیر این صورت پیام یا درخواست شهروند برای مسئول سامانه ارسال شده تا پس از آن به واحد مرتبط ارجاع شود.